VELKOMMEN

COPY



DET, DU SIGER


Det er ikke kun det, du siger. Det er også måden, du får sagt det på. De ord, du vælger. Og deres antal. Hvad fortæller de om dig og dit produkt eller din ydelse? 


Dine ord skal vælges med omhu. Og i høj grad med tanke på modtageren. Hvordan undgår du at bygge dine budskaber på slidte floskler og tomme postulater? Hvordan skaber du troværdighed? Og hvad kan du gøre rent sprogligt for at få en stemme, din målgruppe har lyst til at lytte til – og høre mere fra?


Alt det ovenstående er kernen i mit arbejde. God copy handler nemlig om uendelig meget mere end dansk grammatik, tegnsætning og retskrivning. God copy har læst dig, før du læser den.

LIDT OM MIG

Hvor længe, hvorhenne og hvad nu? 

Jeg er senior tekstforfatter i reklamebranchen. Efter 10 år på forskellige bureauer i København – og en sviptur på kundesiden som in-house copywriter – arbejder jeg nu freelance med stort set alle former for skriftlig kommunikation, konceptudvikling, branding og markedsføring under navnet ANNA K. 

FEEDBACK FRA KUNDER

VANVITTIG, PÅ

DEN GODE MÅDE 

“Anna er den fødte reklametekstforfatter. Eller rettere, hun er, som de burde være. Hun er nemlig ganske anderledes. Hun er dygtigere. Hun skriver bedre. Hun ved mere. Hun er mere original. Hun lytter. Hun overrasker. Hun sætter sig ind i tingene. Hun er præcis. Hun er uimponeret, og så er hun mere vanvittig, på den gode måde, end alle dem, der i vores branche ser ud, som om de er det, men oftest bare gerne vil være centrum ... Stor læge, lille skilt, du ved."

Poul Mikkelsen, kreativ direktør

- DDB Danmark

PRÆCIS OG NO-NONSENSE

“Anna får mig til at shine. Hun har overblikket og ofte også styr på historikken. Jeg kan lide hendes stil, der er enkel, flydende, præcis og no-nonsense. Vi har dialog og pingpong på telefon, mail, sms og også over landegrænser. Om tekst, målgrupper, koncept og stil. Lynhurtigt. For Anna er dejligt skarp og ærlig og god til at afstemme. Hun er også kritisk og stiller krav. Briefen skal jo være i orden, så resultatet også bliver det – og så vi bliver klogere sammen." 

Theresa Marie Brodersen, Lead Brand and Communications Consultant

- Radius Elnet A/S

AFSÆTNINGS-MÆSSIGT STÆRK

“Vi har haft stor glæde af samarbejdet med Anna under udviklingen af vores nye website. Hun fangede lynhurtigt vores virksomheds DNA og omsatte elegant vores tekstoplæg til meget veldefineret brand copy. Anna forstår sproget og ved, hvordan hun skal bruge det, men hun er også stærk rent afsætningsmæssigt og deltog ofte i diskussioner om vores ønskede budskaber vs. vores målgrupper etc. Vi vil til enhver tid samarbejde med Anna igen." 

Søren Wiinholt Petersen, stifter og forretningsudvikler

- Martine Lie Interior Concepts